Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розляду:
- Всі спори та суперечки, що виникають між Сторонами вирішуються шляхом переговорів.
- У випадку виникнення будь-яких спірних питань, будь ласка звертайтеся за адресою 03150, м. Київ, Голосіївський просп. 132, БЦ РЕЛЕ, 11 поверх, 26 оф. з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00, за телефоном +380674420760, або на електронну пошту: rkravets@lnz.com.ua. Відповідальна особа - Кравець Роман Володимирович. Листування здійснюється за юридичною адресою: 20635, Черкаська обл., Шполянський район, село Лебедин, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, буд. 17.
- У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
- Переговори Сторін, звернення до Регулятора ринку не є заходами досудового врегулювання спорів та суперечок, та не позбавляють Сторін права звернутися до суду.
- Порядок розгляду вказаних скарг Регулятором передбачений ст. 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».