2018
На вітчизняний ринок засобів захисту рослин вийшов новий бренд DEFENDA, який одразу показав себе як виробник преміальних і якісних генеричних препаратів. Він об’єднав лінійку з 46 продуктів, що пропонувала своїм клієнтам компанія «УкрАгроПротект» (входить до складу LNZ Group). SuperAgronom.com вирішив розпитати директора компанії Сергія Борисова про новий бренд та перспективи генеричних ЗЗР на вітчизняному ринку.
SuperAgronom.com: Сергію Олексійовичу, розкажіть, чому засобам захисту компанії «УкрАгроПротект» дали нове ім’я DEFENDA?
Сергій Борисов: Ми вирішили, що настав час повноцінно виходити на вітчизняний ринок засобів захисту рослин. Вже маємо велику кількість клієнтів, активно з ними співпрацюємо, постійно розширюємо зв’язки та збільшуємо лінійку продуктів. Тож пора виходити із своїми напрацюваннями на загал. Розробили для своєї продукції назву DEFENDA. Ця назва походить від англійського слова захист, що є основою нашого бізнесу.
SuperAgronom.com: Які підприємтсва зараз використовують генеричні препарати?
Сергій Борисов: Наші клієнти — і великі холдинги, і середні господарства, і дрібні фермери. Ми можемо запропонувати рішення для будь-яких за обсягом площ. Тому якогось усередненого портрету клієнта у нас немає, кожен клієнт особливий і до кожного потрібен індивідуальний підхід. Єдине, що єднає наших клієнтів між собою, — бажання оптимізувати витрати на захист і при цьому отримати гарний результат. Адже саме це ми сьогодні і пропонуємо.
SuperAgronom.com: Ми знаємо, що ще 2 роки тому компанії приховували факт, що використовували генерики. Як вас сприймають на ринку?
Сергій Борисов: Наше тверде переконання — потрібно бути чесними з собою і клієнтами. Якщо ми генерики, ми кажемо про це відкрито. Так, ми генерики, але генерики преміум-класу. Ми професіонали та універсальні солдати в полях. Наші фахівці за рік отримують стільки інформації із застосування препаратів у різних регіонах, скільки агроному окремого господарства доведеться збирати років із 10. Ми маємо власні дослідні ділянки, на яких випробовуємо усі нові продукти. Лише після випробувань на малих, а потім і великих ділянках ці препарати проходять випробування у промислових посівах нашої компанії. І тільки тоді, як ми бачимо потрібний результат на власних полях, ми рекомендуємо продукт аграріям. Ми не просто копіюємо якісь рішення, ми створюємо власні, удосконалюємо їх.
Наша компанія обстоює думку, що використання пестицидів повинно бути професійним, відповідальним, у тому числі й з погляду охорони навколишнього середовища. Частково тому ми не плануємо власного виробництва в Україні, адже таке виробництво — досить серйозний мінус для екології.
SuperAgronom.com: Ви виходите на ринок, где вже активно працюють інші виробники генеричних препаратів. Чим вирізняєтесь з-посеред них?
Сергій Борисов: За останні 2 роки спостерігаємо таку тенденцію, що фермер отримує прибуток із гектару інколи навіть менший, ніж орендодавець, оскільки зростає орендна плата за землю, зростають виробничі витрати, а ціни на сільгосппродукцію не можна назвати дуже високими. Прибуток у середньому коливається біля позначки 200$ з гектару, тож фермеру, аби залишатися в плюсі, потрібно скорочувати витрати. І при цьому не економити на якості врожаю, на власне урожайності. Ми даємо змогу і заощадити, і отримати гарний урожай. Це вже перевірено роками як на 70 тис. га холдингу LNZ Group, так і на полях наших партнерів.
SuperAgronom.com: Однак гарні врожаї, оптимізацію затрат обіцяє більшість виробників ЗЗР…
Сергій Борисов: Ви праві, тому DEFENDA — це ще й високий професіоналізм наших співробітників і всебічна агрономічна підтримка, яку ми надаємо аграріям. Ми працюємо з агровиробником напряму, без будь-яких посередників. Тому ми завжди знаємо і потреби, і проблеми, і сподівання аграріїв. «УкрАгроПротект» була однією з перших компаній на вітчизняному ринку, яка почала надавати агрономічний супровід своїх продуктів. Зараз цей супровід значно удосконалився, розширився, ми пропонуємо не лише консультації, але й створення повної схеми захисту та вирощування культури залежно від регіону, від особливостей та потреб господарства.
Власне, усі наші продукти створюються як відповідь на запит від аграріїв. У них виникає проблема — ми аналізуємо її та пропонуємо рішення. Саме через те, що ми працюємо безпосередньо з аграрієм, ми знаємо усі його «головні болі» і можемо швидко зреагувати, запропонувати «лікування».
Що стосується якості, ми співпрацюємо лише з перевіреними заводами, які пройшли жорсткі конкурентні випробування і можуть запропонувати дійсно якісну очистку. Головне у пестицидах — навіть не результативність, а стабільність роботи. Наш споживач має бути впевнений, що з року в рік отримуватиме один і той же продукт з однаковою ефективністю, однаковою якістю, однаковими фізико-хімічними властивостями. Ніякої «недостатньої очистки», «невдалої партії» чи ще чогось подібного ми не допускаємо.
SuperAgronom.com: З огляду на охорону навколишнього середовища та той факт, що аграрії стали звертати увагу на біозахист, чи не плануєте і Ви підтримувати такий тренд?
Сергій Борисов: Це не лише у планах. Ми вже працюємо над ідеями біологічного захисту, а також створюємо комбіновані інсектициди, які містять і хімічну, і біологічну складову. Такі засоби будуть безпечними для бджіл, адже саме проблема загибелі бджіл гостро постає щороку під час інсектицидних обробок посівів. Вже наступного року ми представимо нові ЗЗР аграріям. І це лише частина того, над чим ми сьогодні працюємо. У нас є велика мета, і ми цілеспрямовано до неї рухаємося.
SuperAgronom.com: Яка саме мета?
Сергій Борисов: Започаткувати епоху професійного, відповідального, розвиненого та прибуткового сільського господарства. Україна багата землею, тож саме на землі потрібно працювати, і працювати так, щоб зберегти її та примножити це багатство.
SuperAgronom.com: Успіхів та дякуємо за цікаву розмову!