2019
Навчання сервісних інженерів відбувається на нашій базі й на наших тракторах. Це навчання проводять спеціалісти компанії АБА «Астра» і корпорації AGCO. Це що стосується тракторів Fendt. Сервіс тракторів і комбайнів New Holland будемо освоювати самі. Раніше у нас сервісом займались «Полетехніка» та «Новофарм». На сьогодні у нас ще є гарантійні трактори, які ми придбали у «Адлер» і «Техноторг». Тож вони їх ще будуть обслуговувати, а ми потроху навчатися.
26 березня у нас завершився черговий етап навчань. Це було комплексне заняття, де навчалися і сервісні інженери, й оператори. Бо ми закупили партію тракторів Fendt і спеціалісти АБА «Астра» проводили інструктаж. Раніше ми працювали здебільшого з технікою New Holland і Case IH.
Довідка. Про техніку. Агрохолдинг LNZ Group розширив техпарк 15-ма тракторами Fendt: 10 одиниць 1038 Vario і 5 одиниць 724 Vario. Покупку здійснили напряму з заводу. Масово працювати з цим брендом компанія почала вперше. Єдиним представником до цього був Fendt 936, який дістався разом із господарством, яке увійшло до складу LNZ Group. За словами Івана Левченка, основною метою придбання тракторів Fendt є економія пального. Як заявляє виробник, ця техніка споживає на 15-20% менше пального, ніж сільгоспмашини конкурентів. Також підприємство придбало 6 самохідних обприскувачів Case IH Patriot, 8 комбайнів New Holland CR 9.80, 10 жаток для кукурудзи, 2 кастратори Vermande для селекційних ділянок і 6 сівалок Horsch Maestro з можливістю внесення рідких добрив.
Техпарк LNZ Group — трактори Fendt
Для того, щоб отримати допуски до обслуговування і ремонту техніки, сервісний спеціаліст проходить курс навчання і здає залік. Якби хтось не отримав цей допуск, то йому б довелося шукати нове місце роботи або ми його б перевели на інший напрям. Але наразі цього не станеться, бо всі наші хлопці успішно здали залік. В AGCO були здивовані таким рівнем знань. Можливо, це зумовлено тим, що під час навчання були невеликі групи — по 3 особи. Тобто дуже детально проходили всі нюанси, засвоювати інформацію було простіше, адже масовості не було, з кожним працювали персонально. Крім наших інженерів навчання ще проходили спеціалісти різних дилерів та компаній. Але деякі з тих, хто вже протягом кількох років працює «сервісником», не показали таких результатів, як наші працівники.
Презентація власної сервісної служби від LNZ Group для аграріїв
Всього у нас 4 сервісних інженери. 2 спеціалісти обслуговують техніку в Сумській області, там вони «закривають» кластер розміром близько 40 тис. га. А ще 2 будуть працювати на Черкащині. Тут мають «покрити» сервісом приблизно 45 тис. га.
Головне завдання наших «сервісників» — оперативно усувати неполадки. Вся техніка нова, складного ремонту поки не передбачається. Тому й склад запчастин поки не плануємо. Якщо будуть потрібні якісь елементи, замовлятимемо через АБА «Астра». Вже придбали сервісний автомобіль, у процесі закупка інструментів, вже на 70-80% закупились, не так швидко, як хотілося б, але почали пізніше, ніж планували. Зимою почали підготовку, можливо треба було з осені починати, та краще повільніше, але впевнено.
З часом сервісні послуги плануємо надавати й стороннім організаціям. Нині у нас працює один із кращих сервісних спеціалістів, який обслуговує самохідні комбайни Krone.
Власна сервісна служба — це мінімум простоїв техніки в сезон, а звідси — мінімальне відхилення від часу, необхідного для тієї чи іншої технології.
Джерело: Traktorist.ua