01грудня
2022
2022
Не варто зараз економити на створенні логістичних переваг продажу продукції, пошуку нових точок збуту, на всьому, що може збільшити обсяги продажу. Про це розповів фінансовий директор LNZ Group Сергій Щербина
«В умовах воєнного стану важливо не розвивати нові напрямки, а зняти ризики з діючих та максимально їх підсилити. Не перестану повторювати, що на сьогодні основна проблема аграрного бізнесу, крім війни — це логістика», — розповів експерт.
Фахівець відзначив, що є позиції, які також можна переглянути в бік скорочення:
- Призупинити інвестиційні проєкти, хоча залежить на якій вони стадії. Наприклад, в перші дні війни, вигідно було придбання автомобілів для перевезення паливо-мастильних матеріалів та зернових.
- Уникати низькомаржинальних операцій, бо період руху грошових коштів збільшується.
- Як не прикро казати, але — скорочення персоналу, при тому не тільки у напрямках адміністрування продажів, а і продавців та торгових агентів, які не дають бажаного результату.
- Зменшення кількості аутсорсингових компаній, які надавали юридичні, аудиторські, ІТ-послуги.
При цьому Сергій зауважив, що кожна компанія унікальна, має свої історичні бізнес-процеси, тому універсальної формули не має.
Джерело: Latifundist.com