2019
«Без онлайн-можливостей діти сьогоднішніх фермерів точно не зможуть жити і працювати. Вже зараз прогресивні господарі хочуть оперативніше замовляти насіння, ЗЗР, добрива через інтернет, разом із консультаціями і свіжими новинами. Тому LNZ Group виводить на ринок свою інноваційну платформу LNZ Web», — про новий напрямок відомої агрокомпанії AgroPortal.ua розповідають директор LNZ Web Віктор Кравченко та проект менеджер Микола Мандра.
Майбутнє — тільки з онлайн!
В LNZ усвідомлюють, що аграрна індустрія загалом трохи консервативна, і перехід на онлайн займе певний час. Але водночас орієнтуються на світові ринки, куди потужно увірвалися, приміром, такі бренди як Amazon, Alibaba (Aliexpress), та й наші АЛЛО та Rozetka почуваються достатньо комфортно.
«Перейти на онлайн-торгівлю неможливо за 2-3 секунди, але ми бачимо, що індустрія омолоджується, і з кожним днем кількість інтернет-клієнтів буде збільшуватись. Це ж так природно, коли продукти і послуги замовляєш просто і бачиш результат миттєво.
Нашу платформу ми почали створювати рік тому і продовжуємо нарощувати м’язи», — розповідає директор LNZ Web Віктор Кравченко.
Підтримка для малих і середніх
Одна з цілей проекту — надати можливість середнім і малим фермерам отримати без посередників продукцію міжнародно визнаних брендів за такою ж ціною, як і для великих агропідприємств.
За допомогою нового інструменту намагаються підтримати саме малих і середніх фермерів (навіть до 10 га площ). Хоча, звісно, раді всім клієнтам, незалежно від розмірів їхнього господарства.
Компанія скористалася участю в агровиставках і Днях поля, щоби дослідити реакцію своїх майбутніх користувачів на нову платформу LNZ Web, розпитати, як вони загалом ставляться до покупок онлайн. Більшість клієнтів відповіли, що їм чи їхнім знайомим було б цікаво та зручно виконувати замовлення через інтернет. Середня оцінка сайту серед 50 опитуваних становила 8.8 балу з 10.
Фермери давали свої побажання та рекомендації, які, на їхню думку, було б доцільно врахувати перед стартом платформи, і всі вони були враховані.
Максимальна зручність для користувача
Розробники платформи LNZ Web твердять, що під час створення сайту за головну мету брали максимальну зручність для користувача.
Відразу при вході на сайт є можливість вибрати необхідний розділ:
- Каталоги, в яких представлено весь дистрибуторський портфель компанії LNZ Маркет — насіння кукурудзи, соняшнику, цукрового буряку, ріпаку, ЗЗР та добрива.
- Агроінструменти, серед яких є детальний 7-денний погодинний прогноз погоди та ціни на елеваторах LNZ.
- Схеми захисту рослин від DEFENDA.
- Є можливість відразу дізнатись Контакти та Умови доставки.
- Ознайомитись з новинами відділу Агровсесвіт LNZ.
«Це лише перший етап, — запевняє Віктор Кравченко. — Ми тільки запустили платфору і плануємо додавати нові функції. Наприклад, Агрокалькулятор, який допоможе фермеру розрахувати прибуток, Новини від різних агропорталів. Ще розробляємо безкоштовний мобільний додаток для зручного управління полями та господарствами, який буде доступний будь-якому користувачу, та багато інших корисних речей».
Як це працює?
Щоби почати користуватися новою Web-платформою, аграрію достатньо перейти на веб-сторінку сайту та вибрати необхідний розділ. Оформлення замовлення можна зробити самостійно чи в 1 клік передати запит на дзвінок оператора.
При оформленні замовлення або будь-коли, за власним бажанням можна відразу зареєструвати особистий кабінет, в якому зручно переглядати історію замовлень, обрані товари. А також — зареєструвати власне підприємство для подальшого зручного оформлення замовлень.
По суті, LNZ Web — це різновид дистрибуторської компанії, окремий напрямок дистрибуції для тих людей, які хочуть купувати в інтернеті та бачать у цьому сенс.
Логістика на вибір
Для клієнтів, які користуватимуться новою платформою, компанія приготувала дуже гнучкі умови доставки. Логістика організована потужностями LNZ-МАРКЕТ та «Нової Пошти». Є можливість вибору доставки у відділення, адресної доставки чи самовивозу зі складів LNZ. Клієнт може оформити доставку навіть кур’єрськими службами, які йому будуть більш зручні, наприклад, Meest чи Ін Тайм. Детальну інформацію легко переглянути на сайті в розділі «Оплата та Доставка».
Створювати новий сервіс LNZ допомагала профільна компанія на умовах аутсорсу. Але Віктор Кравченко розповідає, що просувати та доробляти нову платформу група буде також з допомогою аутсорсу та силами власного ІТ-відділу LNZ Group. Координує процес свій проект менеджер, також є спеціальний Call Center.
З урахуванням погоди
Проект менеджер LNZ Web Микола Мандра уточнює, як можна скористатися спеціалізованою опцією прогнозу погоди на LNZ Web:
«При переході на сторінку прогнозу погоди буде автоматично, за IP-адресою, відображено 7-денний погодинний детальний прогноз погоди для вашого регіону та рекомедації по годинах сівби та обприскування.
За бажанням можливо переглянути погоду для будь-якого населенного пункту. У прогнозі погоди доступна інформація про силу і напрямок вітру, вологість повітря, точку роси та її наявність, температуру ґрунту та його вологість, евапотранспірацію, ймовірність опадів, УФ-індекс, тиск».
Прогноз погоди вираховується через супутники всесвітньо відомим лідером постачання погодних даних — швейцарською компанією Meteoblue.
Агрономічні поради
А от агрономічні рекомендації користувачам нової Web-платформи надає інноваційний відділ агротехнологій компанії LNZ. Ним керує кандидат с.-г. наук Василь Кіфорук. Зараз під його керівництвом вже працюють 5 агрономів, які мають не тільки практичний, але й науковий досвід роботи, зокрема, в крупних міжнародних компаніях, консалтингових структурах. Вони проводять багато експериментів, дослідів на конкретних полях клієнтів LNZ, орієнтуючись на їхні умови, технологічні можливості. Рахують, аналізують результати, дають рекомендації, щоби господарства вже самі визначились із обґрунтованим найвигіднішим рішенням.
На яких носіях доступно?
AgroPortal.ua попросив уточнити: на яких саме носіях, з якими програмами може працювати ресурс LNZ Web? Микола Мандра говорить, що цей веб-ресурс на старті працюватиме на комп’ютерах, але незабаром — і на мобільних пристроях та планшетах. Ресурс створюється максимально гнучким і доступним для роботи з операційними системами Windows, Linux, Mac OS, Android, iOS. В браузерах Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome.
Абсолютно безкоштовно для всіх
При цьому, підкреслюють в LNZ, користування LNZ Web є виключно безкоштовним. Навіть якщо користувач не є клієнтом LNZ, він може користуватись всіма перевагами ресурсів LNZ Web. На платформі буде представлено найкращий посівний матеріал від всесвітньо відомих брендів: UNIVERSEED, Syngenta, DEKALB, LG Seeds, Pioneer, SESVanderHave. Весь посівний матеріал був перевірений на власних полях LNZ, тому клієнти можуть бути впевнені у його якості.
Засоби захисту рослин: гербіциди, інсектициди, фунгіциди, протруйники, десиканти, прилипачі та регулятори росту — цей розділ містить препарати різного спектру дії та призначення від лідерів ринку: DEFENDA, BASF, BAYER, CORTEVA Agriscience, Syngenta. Є також розділ Добрив та Мікродобрив.
Основна фішка платформи
Менеджери компанії говорять, що LNZ Web — це перший офіційний дистрибутор в Україні, який повністю доступний в онлайн. Тут за справедливими цінами можна буде придбати саме оригінальну продукцію.
Крім того, отримати агрономічні поради та високопрофесійний супровід спеціалістів, готових виїхати безпосередньо в поле.
Будуть доступні можливості LNZ трейд — закупівля готової продукції через елеватори. І усе це — за максимальної зручності. Адже все доступно в одному пристрої, функціонал і дизайн сайту максимально прості та інтуїтивно зрозумілі, доступні для будь-кого.
Замовлення швидко виконується в кілька кліків на сайті, а доставка забезпечується упродовж 1-2 днів.
Джерело: AgroPortal.ua