2018
Уже третій рік поспіль LNZ Group запрошує до себе в гості аграріїв з усієї України аби поділитись досвідом використання передових технологій аграрного виробництва. Під час таких візитів партнери мають змогу ближче познайомитися з компанією, побачити виробничі потужності та дізнатися секрети успіху з перших вуст.
Так, цьогоріч на Шполянщині у рамках «Дня клієнта» протягом двох днів гостили партнери з Харківщини, Дніпропетровщини та Чернігівщини. Гості поспілкувалися з головою Наглядової ради LNZ Group Дмитром Кравченком, побували на полях та виробничих потужностях компанії, обмінялися досвідом ведення сільського господарства.
На думку керівництва LNZ Group, такі персональні зустрічі дають можливість приділити увагу кожному гостю, відповісти на усі запитання партнерів та розповісти про суть діяльності компанії,про її переваги та послуги, що надаються товаровиробнику.
- Ми вирішили відмовитися від традиційного «Дня поля», коли до нас в один день приїздила велика кількість людей, адже тоді ми не мали змоги приділити достатньо уваги кожному партнеру, відповісти на всі запитання клієнтів. Тому вже третій рік поспіль ми проводимо персональні зустрічі, коли окремо запрошуємо до нас на гостини клієнтів з кожного представництва. І якщо спочатку ми запрошували людей на один день, то згодом зрозуміли, що цього часу замало, щоб дати відповіді на всі запитання партнерів та показати їм поля та потужності компанії. Тому тепер практикуємо дводенні «Дні клієнта», - розповів заступник директора з управління та розвитку представництв LNZ Group Дмитро Соломонюк.
Спеціалісти компанії представили гостям власні напрацювання та новинки, які вони використовують для виробництва свого якісного продукту. Аграрії побачили, як спеціалісти LNZ Group вирощують насіння, якими засобами захисту рослин обробляють культури, дізналися наскільки ефективними є генеричні та мультинаціональні препарати.
- Одним із варіантів зменшення собівартості виробленої продукції є використання ефективних генеричних засобів захисту рослин. Протягом тривалого часу на полях компанії ми тестували так звані “генерики” «УкраАгроПротекту» і наразі можемо впевнено заявити, що окрім фінансової ніякої різниці у використанні генеричної продукції та оригінальної хімії більше немає. Вже не перший рік ми використовуємо ці генеричні ЗЗР і маємо абсолютно чисті від бур’янів поля та здорові рослини. Суттєва різниця між цими препаратами - не в якості, а в ціні, - зазначив голова наглядової ради LNZ Group Дмитро Кравченко.
За його словами, ця продукція відповідає всім вимогам сучасного аграрія, оскільки є високоефективним інструментом захисту від шкідників та бур’янів.
Також під час візиту аграрії відвідали Лебединський насіннєвий завод, де ознайомились з процесом доробки посівного матеріалу.
Як повідомив директор Харківського представництва компанії Юрій Задорожній, LNZ Group - цеповноцінний виробник та дистриб’ютор, який розуміє агровиробника.
- Такі заходи зближують нас з клієнтами. Ми хочемо, щоб вони бачили нас не як продавців, а як, перш за все, партнерів. 90% тих, хто приїжджає до нас на зустріч, стають нашими клієнтами. Все тому, що наші гості елементарно переконуються у серйозності всієї структури LNZ, оскільки наживо бачать наші виробничі потужності, доглянуті поля, команду професіоналів та якісний товар, - підсумував пан Юрій.