2019
В рамках виставки «УКАБ Агротехнології 2019», яка проходить 14 серпня на базі компанії «Агро-Регіон», LNZ Group ознайомила вітчизняних агровиробників з новими продуктами та брендами, серед яких: насіння лінійки UNIVERSEED, засоби захисту рослин DEFENDA та нещодавно анонсований інтернет-магазин LNZ Web.
Новий бренд насіння UNIVERSEED представлений гібридами зернової та силосної кукурудзи американської селекції. Насіння виробляється на власних потужностях компанії LNZ Group, після чого, безпосередньо реалізується агровиробникам.
«Якщо говорити про насіння, наша лінійка представлена високоякісними зерновими та силосними гібридами кукурудзи. Силосні гібриди характеризуються потужними качанами та наявністю 10 листків над качаном. Вихід добре перетравленої кукурудзи в наших гібридах становить від 85 до 87%. Бренд насіння UNIVERSEED також включає в себе гібриди із зернами більш борошнистої структури, така кукурудза краще подрібнюється та силосується, на виході маємо високоякісний продукт», — розповідає Володимир Ільченко, к.с.-г.н., менеджер з розвитку агротехнологій північного регіону компанії LNZ Group.
На заході агровиробникам також було представлено новий бренд засобів захисту рослин DEFENDA, призначений для повного спектра зернових, зернобобових та технічних культур. За словами фахівців компанії, серед ключових переваг препаратів є їх однокомпонентність.
«Залежно від потреби виробник може скомбінувати діючи речовини. Це дозволяє зосередитись на необхідному спектрі проблем та заощадити на препаратах. Варто відзначити цінову політику та якість наших ЗЗР. Продукти компанії виробляються на передових заводах в Китаї. Перед тим як потрапити на український ринок, кожна партія проходить спеціальний лабораторний контроль», — відзначив Володимир Ільченко.
Випробування гібридів насіння UNIVERSEED та систем їх захисту фахівці компанії проводять на дослідних ділянках в Україні. За словами Володимира Ільченка, поточний стан посівів свідчить про високий потенціал рослин та ефективність препаратів DEFENDA.
Перед тим як потрапити на український ринок нові гібриди перевіряють на мікроділянкових дослідних полях, після чого, кращі зразки переводять в насінництво та розмножують.
Нещодавно компанія також анонсувала запуск власного інтернет-магазину LNZ Web.
«Будь-який аграрій відтепер має змогу в режимі онлайн замовити насіння чи ЗЗР. Подібний інструмент є новинкою на вітчизняному ринку і дозволяє суттєво спростити процес придбання необхідних продуктів. Наша мета — забезпечити високоякісний технологічний супровід та ефективне виробництво сільгосппродукції», — наголосив Володимир Ільченко.
Як зазначають в LNZ Group, в рамках заходу агровиробники мали змогу поспілкуватись з провідними фахівцями, ознайомитись з новинками компанії та отримати кваліфіковану консультацію у вирішенні нагальних проблем. Серед відвідувачів стенду LNZ цьогоріч було чимало як постійних клієнтів компанії, так і агровиробників, яких зацікавила подальша співпраця з LNZ Group.
Олексій Кудриль, SuperAgronom.com