2020
Для компанії LNZ Group 2020 рік став насиченим та продуктивним: налагодили співпрацю з новими партнерами та зміцнили з діючими.
Плани на наступний рік — розвивати портфель продуктів як завдяки партнерам, так і власними брендами.
«Інтернет-магазин LNZ web, де кожен аграрій може купити агропродукцію в один клік, на ринку з'явився минулого року. За рік кількість клієнтів інтернет-магазину зросла до більш ніж 5 тис. Провели більше 1200 консультацій у форматі онлайн та більше 100 — у живому спілкуванні. Ми будемо ще більше працювати, будемо надавати ще більше сервісів нашим клієнтам і партнерам, швидше рухатися вперед і розвиватися», — коментують у компанії.
Також в LNZ Group додають, що цього року компанія досягла ще більших висот у виробництві якісного насіння.
«Ми автоматизували всі процеси на заводі з виробництва кукурудзи, оновили автоматичні протруювальну та пакувальну лінії, оновили машинне очищування соняшнику на багатонішевому заводі. Наступного року плануємо зберегти і зміцнити оберти на українському ринку. Прагнемо працювати, вдосконалюватися і не зупинятися!» — додають в LNZ Group.
Більше дивіться у відео.