Як LNZ Group рятують гроші агровиробникам: інтерв'ю з Дмитром Соломонюком

2022 рік розпочався для нас і для всієї країни з великих викликів через повномасштабне вторгнення рф. З самого початку ми мужньо трималися. Дуже відчувалась згуртованість і підтримка. У нас був чіткий план, за яким ми працювали. Першочерговою задачею стала допомога українським аграріям у проведенні весняної посівної компанії.

Як LNZ Group рятують гроші агровиробникам: інтерв'ю з Дмитром Соломонюком фото 1 LNZ GroupБагато хто зіштовхнувся з проблемою логістики через закриті порти, тому були проблеми з постачанням ЗЗР та посівматеріалів. Незважаючи на ці складнощі, нам вдалося виконати всі зобов'язання перед нашими клієнтами та забезпечити їх необхідними матеріалами для посівної. Це було можливо завдяки злагодженій роботі нашої команди. Отже, перший і головний виклик 2022 року ми успішно подолали разом, і результатом стала успішно проведена весняна посівна компанія у наших клієнтів.

Минулого року, а більше зараз, агровиробники почали дивитися в бік зменшення собівартості виробленої продукції. Відповідно, ефективні шляхи зменшення собівартості — це оптимізація вартості насіння та ЗЗР. Це зі свого боку означає перехід на дешевший сегмент і зменшення самих технологій обробітку культур. Тому на сьогодні ми бачимо досить стрімкий перехід на генеричні продукти ЗЗР. Якщо говорити у відсотках, то це вже не менше 60%, і тенденція збільшується. 

Наші клієнти просять оптимізувати вартість їхніх обігових коштів, оскільки відчувають суттєвий дефіцит, до того ж обмежені у реалізації зібраного зерна. Саме тому змушені економити. Хоча в структурі посівної фермери завжди мали різну лінійку ЗЗР: мультинаціональних компаній і вітчизняних. Проводились тестування продуктів на демополях на безкоштовних умовах, фермери мають результати дослідів і можуть обрати більш дешевий сегмент. Нині ми бачимо збільшення використання генеричних засобів. 

Звісно, деякі мультинаціональні компанії йдуть на прямі продажі, але аграрії потребують кредитування або відстрочки платежу. Таку опцію може надати саме дистриб’ютор.

Також потрібно зважати, що є залишки насіння з минулого року, адже хтось не сіяв, або ж зменшив частку посівних площ. По-друге, аграрії запитують і у нас про залишки насіння, адже їм потрібні дешевше. Перспектива поки не зрозуміла, собівартість може зменшуватися як через погодні умови, так і через війну. А також заблоковані ринки і ціна на зерно, що не відповідає очікуванням. 

Те, що можна відзначити, що фермери в пошуку більш дешевого насіння, звісно української селекції, адже ціна досить приваблива. Дороге насіння світових брендів втрачає значну долю ринку, падіння очікується на рівні 30-40%.

Незважаючи на нестабільну ситуацію з зерновим коридором, ми продовжуємо співпрацю за бартерними програмами, пропонуємо відстрочки за платежами. Клієнти, з якими маємо довгострокові робочі відносини, розуміють, що можуть розраховувати на нас.

У нашому портфоліо є бренд генеричних засобів захисту рослин DEFENDA, який посідає лідируючі позиції на ринку ЗЗР і в цілому на генеричному ринку. Також бренд північноамериканської селекції UNIVERSEED, що є саме тим дешевим сегментом, якого потребує фермер. Тому ми очікуємо збільшення частки ринку на 30% за рахунок того, що маємо необхідний ресурс.

Джерело: Аgroportal.ua

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta