2024
Особливістю останніх двох років є те, що аграрії масово скорочують внесення фунгіцидів та інсектицидів. В наступному сезоні, ймовірно, ця тенденція продовжиться. В результаті знижується урожайність та якість продукції. Про це зазначив Сергій Борисов, керівник хімічного напрямку та бренду DEFENDA
«Багато хто відмовлявся цього року від другої фунгіцидної обробки по соняшнику. В результаті отримали неякісний соняшник і урожайність мінус тонна з гектара. Але ж щоб господарство було ефективним, треба мати стабільний прибуток з врожаю. А що впливає на врожай? Правильно, якість», — наголосив Сергій Борисов.
Він також зазначив, що цьогоріч бренду DEFENDA виповнилося 5 років і сьогодні він є одним із лідерів ринку по продажах ЗЗР та внесенню продуктів на 1 га.
«Бестселерами за цей час стали Сора-Нет (пропізахлор), Айдахо (тербутилазин), інсектицид Престо(клотіанідин + лямбда-цигалотрин), Харума (хізалофоп-П-етил). А загалом близько 20-30 продуктів», — каже фахівець.
Зазначається, що бренд продовжив роботу над новими продуктами і після повномасштабного вторгнення. Так, у 2022 році вийшли 8 новинок, а вже цього року було презентовано три продукти, серед яких гербіцид з реєстрацією на кавуни. Загалом зараз портфель містить 80 продуктів для всіх агрокліматичних зон.
«Наприклад, для Західної України зараз великою проблемою є фузаріоз колоса, а ось на Півдні це досить рідке явище. Аналогічно і по соняшнику — якщо на Півдні цього року ми не фіксували на соняшнику гниль, то на Заході її було вдосталь. Та однаково в обох зонах ми займаємося агрохімічним супроводом і маємо препарати, які допоможуть подолати будь-яку проблему», — наголошує Сергій Борисов.