2020
DEFENDA LNZ Group - це бренд генеричних засобів захисту рослин.
Сьогодні в портфелі компанії налічується близько 65 препаратів. Кожного року їх перелік розширюється, поповнюючись новими препаратами. Ось і зараз на ринку з'явилося 7 препаратів-новачків. Про те, якими препаратами поповнилася лінійка компанії, як відбувається їх виробництво і контроль якості, а також проблеми з логістикою, скорочення і закриття заводів в Китаї і можливого подорожчання СЗР Latifundist.com дізнався у Сергія Борисова, керівника хімічного напрямку і бренду DEFENDA LNZ Group.
Latifundist.com: Скільки всього продуктів в портфелі компанії?
Сергій Борисов: На сьогодні компанія має близько 65 продуктів. До преміальної лінійки генеричних засобів захисту рослин відносяться відомі на ринку препарати: гербіциди Сумаро, Аксакал, Бетагард, Напалм і Сора-Нет, фунгіциди Меценат і Абсолют, а також інсектициди Бомбардир, Альфа Супер.
Latifundist.com: Чому вирішили вводити в лінійку нові препарати?
Сергій Борисов: Наша компанія щорічно випускає близько 3-5 нових препаратів. Цей рік не став винятком. Компанія LNZ Group відштовхувалася в першу чергу від потреб ринку. Ми не женемося за модними тенденціями, а розробляємо те, чого вимагають аграрії. По-перше, потрібно зрозуміти проблему, по-друге, перевірити наявні препарати, і по-третє, у разі відсутності рішення розробити новий препарат. Стратегія нашої компанії полягає в тому, щоб запропонувати аграріям препарати. що максимально підходять для кожної ситуації. Наприклад, в цьому році змінився температурний режим при внесенні, і знадобився інший продукт. Відповідно, ми можемо замінити аграріям вже куплений у нас продукт на аналогічний, але який вже підходить під нові погодні реалії. І в цьому наша перевага.
Latifundist.com: Які саме це препарати?
Сергій Борисов: У цьому році були випущені такі препарати, як Айлар, Тефут, Тефут Голд, Тефут Про, Форіт, Фосінор і піногасник Пайот.
Айлар - системний гербіцид для боротьби з дводольними бур'янами з діючою речовиною аклоніфен. Застосовується і як ґрунтовий гербіцид, і по вегетації на соняшнику у фазі 2-4 справжніх листів.
Форіт - системний гербіцид (д. р. флуроксіпір, 330 г / л) був випущений в першу чергу як високоефективний препарат для контролю проблемних дводольних бур'янів, таких як берізка польова, підмаренник чіпкий, види горчаков на всіх етапах їх розвитку.
Інсектицид Тефут (д. р. тефлутрін, 1,5 г / кг) призначений для захисту с / г культур від комплексу ґрунтових шкідників (за винятком нематод).
Тефут Про (д. р. тефлутрін, 200 г / л), Тефут Голд (д. р. тіаметоксам, 200 г / л + тефлутрін, 80 г / л) - інсектицидні протруйники з фумігантним ефектом. Ці продукти забезпечують зменшення проблем в технологіях захисту с / г культур.
Фосінор - це десикант, маловідомий в Україні продукт, з діючою речовиною глюфосинат амонію. В окремих країнах продукти, які мають в своєму складі гліфосат, заборонені до застосування. Фосінор, своєю чергою, виводиться на ринок з метою замінити такі продукти. Попри те, що в Україні такі препарати ще дозволені, компанія LNZ Group вважає необхідністю дотримуватися світових тенденцій.
Пайот - це піногасник. Враховуючи, що в різних куточках нашої країни різна якість води, під час приготування робочих розчинів утворюється піна, яку потрібно прибирати, в компанії постаралися підібрати універсальний препарат для всіх типів води.
Latifundist.com: Аграріям не дуже складно орієнтуватися в такому розмаїтті препаратів?
Сергій Борисов: Навпаки. Скоріше, в цьому і є перевага компанії, у більшості випадків ми працюємо безпосередньо з сільгоспвиробником. Робимо технологічні карти під кожне господарство, пояснюємо необхідність використання того чи іншого продукту, тим самим домагаючись збільшення прибутковості з гектара. «Фішка» полягає в тому, що ми даємо можливість аграріям самостійно міксувати однокомпонентні продукти в залежності від проблем, які у них виникають. Якщо у аграрія такого досвіду немає, то наші співробітники допомагають.
Latifundist.com: Як відбувається процес розробки нового препарату?
Сергій Борисов: Спеціалізовані лабораторії при взаємодії з нашими науковими центрами і фахівцями з Китаю розробляють необхідні нам продукти. Наприклад, в нашій лінійці є такий препарат, як Напалм, діюча речовина - ізопропіламінна сіль гліфосату. Він широко відомий на ринку і був розроблений спеціально під кліматичні особливості нашого ринку. Припустимо, не у всіх є опалення складів, а особливість препарату полягає в тому, що при замерзанні і розморожуванні він зберігає свої якості на 100%. Тобто завод-виробник допомагає нам вирішувати проблеми аграріїв, пов'язані з кліматичними умовами в нашій країні.
Latifundist.com: Як відбувається контроль якості нових препаратів?
Сергій Борисов: Процес контролю якості продукції відбувається в кілька етапів. Перший етап - це лабораторний контроль на заводі-виробника. Другий - незалежна експертиза. Проби відбирають на заводі, де безпосередньо виробляється продукт, і на митному складі. Наприклад, подібні послуги надає швейцарська компанія SGS. І останній, третій етап - це відбір проб в наших сертифікованих лабораторіях.
Latifundist.com: Яким заводам-виробникам компанія віддає перевагу, а також які системи сертифікації проходять препарати?
Сергій Борисов: Це 7 заводів, які розташовані в Китаї. Всі препарати компанії виготовляються на заводах, які виробляють і діючу речовину, і формуляцію. Другий важливий фактор - наявність міжнародної реєстрації. Це робиться для того, щоб якість одержуваної продукції відповідала не тільки українським стандартам, а й міжнародним. В основному це заводи мультинаціональних компаній. Що стосується сертифікації, то продукти бренду DEFENDA відповідають всім міжнародним стандартам і нормам.
Latifundist.com: Поговоримо в цілому про минулий сезон, чим він Вам запам'ятався?
Сергій Борисов: На мою думку, такого сезону в історії ще не було. Стільки потрясінь за один рік, починаючи від ранньої весни, весняної посухи і закінчуючи знову посухою і дефолтами компаній в зв'язку з постачаннями зерна, непрогнозованістю ринків, як дистриб'юторського, так і аграрного в цілому. Плюс проблеми з постачаннями засобів захисту рослин. Також були проблеми виробництва і логістики з Китаю у зв'язку з коливаннями валют і карантинними обмеженнями. За останній місяць вартість логістики з Китаю збільшилася в 5 разів у порівнянні з минулим роком.
Latifundist.com: Як це відіб'ється на цінах засобів захисту рослин в наступному сезоні?
Сергій Борисов: Зараз на ринку відчувається брак контейнерів і суден, відповідно, ціна фрахту зростає. Також закриваються деякі заводи в Китаї, а тих потужностей, що залишилися, не вистачає, щоб забезпечити попит. Виробництво і логістика у них зараз не збалансовані. Навантаження на грудень-січень перевищили наявні потужності. У зв'язку з цим ціна зростає. Така ситуація спостерігається протягом останніх 1,5-2 місяців. У наступному сезоні ціна на генеричні препарати може зрости на 15-17%. І це не межа. Ми вже зараз спостерігаємо їх подорожчання.
Latifundist.com: З якими фінансовими показниками компанія LNZ Group закінчила цей рік? Були проблеми?
Сергій Борисов: Попри складності, наша компанія закінчила цей рік з хорошими показниками. Збільшили реалізацію продукції як в натуральному, так і в грошовому вираженні на 20-27% в порівнянні з минулим роком. Таких показників вдалося досягти як за рахунок збільшення кількості клієнтів, так і за рахунок розширення лінійки продукції в портфелі компанії.
Latifundist.com: Які плани у компанії на наступний рік?
Сергій Борисов: Багато всього трапилося в цьому році. Сподіваюся, що до кінця року подій не додасться. Незважаючи ні на що, компанія LNZ Group рухається в заданому напрямку до карантину. Будемо аналізувати і розширювати наше портфоліо препаратів як в кількісному, так і в асортиментному відношенні. Також проводиться постійний моніторинг новинок світових виробників. Дивимося на продукти, які надалі будуть актуальні і для наших аграріїв.
Ще одним перспективним напрямком вважаємо овочівництво і садівництво. У нашому портфелі вже є препарати, які можуть використовуватися в цих нішах. Але хочемо розробити повний портфель і запропонувати клієнтам професійний супровід. Спочатку подивимося продуктову лінійку, яка потрібна, наберемо і навчимо персонал, тільки після цього будемо реалізовувати плани.