< Повернутися до новин

У планах LNZ Group - збільшити продажі ЗЗР удвічі

14.03.2018 Market
У планах LNZ Group - збільшити продажі ЗЗР удвічі

Перед LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group - активне збільшення продажів.

Про це повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

«Наш стратегічний план щодо збільшення продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння в інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому », - констатував він.

За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.

Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР у загальних продажах LNZ Group.

«Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році - це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», - повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».