< Повернутися до новин

LNZ Group створила власний парк вагонів-зерновозів

27.06.2018 Agro
LNZ Group створила власний парк вагонів-зерновозів

108 нових вагонів  типу  «хопер» для перевезення зерна нещодавно поповнили рухомий склад LNZ Group. Таким чином, компанія вирішує для себе одну з найбільших проблем логістичного сезону – затримки із транспортуванням зерна через брак вагонів, які надаються "Укрзалізницею".

Створення власного парку вагонів-зерновозів зробить нас більш мобільними та автономними, – говорить голова Наглядової Ради LNZ Group Дмитро Кравченко. – Головна перевага такого придбання – це можливість планування поставок згідно із заключеними контрактами. Попит на вагони у період збору урожаю спричиняє дефіцит в Україні транспортних засобів для перевезення зернових культур. Постійні перебої з вагонами призводять до нікому непотрібних штрафних санкцій за невиконання контрактів. Тож, прорахувавши всі плюси і мінуси ми прийняли рішення придбати одразу два рухомі склади – по 54 вагони на два різні маршрути.

Модель вагону 2017 року розробив дослідно-механічний завод «Карпати». Кожен вагон зможе перевозити близько 70,5 тон зернових, близько 118 метрів кубічних. Із наявних в Україні зареєстрованих вагонів, це одні з найбільших.

Цього року LNZ Group почне сезон і з новими логістичними перевалочними пунктами. Крім елеватору на потужностях Лебединського насіннєвого заводу в селі Лебедин, введено в роботу новий елеватор в Білопіллі, Сумської області та мобільні перевалочні пункти в місті Золотоноша та селі Сигнаївка Черкаської області. 

Враховуючи такі тенденції логістичного ускладнення, переваги надаються саме тим елеваторам, які можуть відвантажити у себе не 5 вагонів, а весь рухомий склад (54 вагони). Завдяки новому елеватору на Сумщині ми зможемо перевалювати і відвантажувати великі об’єми зерна – до 4000 т на добу, – розповідає керівник відділу торгових операцій LNZ Group Віталій Красюк. – Це суттєво зменшить терміни поставки зерна трейдерам. А мультикультурність елеватора дозволить приймати та зберігати до чотирьох різних культур.

Всі ці кроки дозволять оптимізувати витрати на логістику зерна, знизити втрати при зберіганні, позбутися залежності від інших елеваторів та оперативно відвантажувати зернові культури, переконані у компанії.